Eksi Sonsuzdan Artı Sonsuza Mıyız?

Son 1 aydır iş ile ilgili olarak 6Sigma eğitimi alıyorum. Eğitimin tamamen iş hayatında yardımcı olacağını düşünürken meğer ne yanılmışım.😗

Her eğitim günü sonunda, mutlaka yeni bir şey öğreniyorum, benliğimi gözden geçiriyorum.

İstatistik, yalınlaşma, hatalı işleyişteki gürültülerin çıkarılması ile standartlaşmış ve kontrolün ele alınması matematiksel ifadelerle hayatımız elimizde hazırmış. Şanslıysak bunu işte böyle bazı vesileler öğreniyoruz geç de olsa.

Hayat, "-∞ + ∞"a doğru gidiyoooor ve içinde bir sürü akla zor gelecek ihtimaller mevcut. "Olmaz ya, imkansız vb..." dediğim her şey bu ifadeyle, ufacık da olsa mümkün olduğunu öğretti bana.

Riskleri hesaplamak benim elimde. Bununla beraber yaşayacakları da kendim belirlemiş oluyorum. Tabii, bu müdahale edebildiğim kadarıyla edemediğim kısımlar tamamen yaratıcının takdiri.😏

Mutluluğun formülü de işte bunlarda gizliymiş. Olasılıkları hesapla, riskleri azalt, ipleri eline al ve geri kalanı sende.

Deniyorum ve içim şu an çok huzurlu. Mutlu? Onu henüz bilmiyorum ama arıyorum.


Yorumlar

Popüler Yayınlar