Cuddlybear - “Hayatımın en mutlu ânıymış, biliyordum.”

“Güzel yaşamak isteyenleri ömürleri boyunca nedir güzel yaşatan? Akrabaları mı? Hayır. Şanlar şerefler mi? Hayır. Zenginlik mi? Hayır. Ne şu ne bu, hiçbir şey insanı SEVGİ kadar güzel yaşatmaz.” -Platon’un sevgi hakkında çok hoşuma giden bir sözüyle ve bunu hissederek başlamak istedim.

Abraham Twerski'nin de gerçek sevgiyi tanımlaması o kadar hoş ki, bunu da paylaşayım unutmadan. (Tüm yeni öğrenilenleri paylaşma telaşıahsahhsha) "Sevgi öyle bir anlam taşıyor ki, kültürümüzde neredeyse anlamını kaybetti. Kotsk’da çalışan bir görevlinin ilginç bir hikayesi var.

Tabağındaki balığın lezzetini çıkaran genç bir adamla karşılaşıyor. Ona ‘Balığı neden yiyorsun?” diye soruyor. Adam “Çünkü balığı seviyorum” diye cevap veriyor.
– “Ooo balığı seviyorsun. İşte bu yüzden balığı öldürdün ve pişirdin. Bana balığı sevdiğini söyleme, sen kendini seviyorsun, Çünkü balık o kadar lezzetli ki, balığı sudan çıkardın ve öldürdün.”
Sevgi dediğimiz çoğu şeyin adı balık sevgisi.
Genç çiftler birbirlerine aşık olurlar, bunun anlamı nedir?
Bu demektir ki aralarından biri diğerinin fiziksel, duygusal ihtiyaçlarını karşılayabileceğini düşündü. Erkek de, kız da, diğeri vasıtasıyla kendi ihtiyacını karşılayabileceğini düşündü. Bu diğeri için sevmek değildir. Diğer kişi kendi tatminim için bir araç olur.
Çoğu sevgi balık sevgisidir. Dışa dönük bir sevgi, ben ne elde edeceğim, ne vereceğim değildir. Ancak gerçek cevap verdikçe sevdiğinizdir. Asıl önemli nokta, sana bir şey verdiğimde sendeki bana yatırım yapıyorum. Kendini sevmek doğuştan beri var olduğuna göre, herkes kendini sever. Şimdi benim bir parçam sende olduğundan, benim sevdiğim bir şey artık sendedir.
Asıl önemli nokta, sana bir şey verdiğimde sendeki bana yatırım yapıyorum. Kendini sevmek doğuştan beri var olduğuna göre, herkes kendini sever. Şimdi benim bir parçam sende olduğundan, benim sevdiğim bir şey artık sendedir. Gerçek sevgi almak değil, vermektir."

Çünkü bu yazıda hayatımın yepyeni bir sayfası başlıyor olacak. İçeriği temiz aşk ve sevgiyle dolu olan. Ortalama insan ömründe, iki insanın başına gelebilecek nadir gerçek hisler.

Seninle geçirdiğim her an favorim Mehmet Çalışkan, kendimi bildiğim ortalama süreyi 15 yıl alsam sanırım bu süre içinde aşkı ilk defa yaşıyorum. Her zerresi için teşekkür ederim.

İliskiye basladigimizda hep romantik ve janjanlı tarafını düşünürüz. Ancak, ilişki inşa edilirken bazı şeyler hiç kolay olmuyor maalesef. İki farklı dünya, birbirinden farklı anatomi,ruh,karakter vb…

Bu hatalarımı görmeme, yeri geldiğinde ayağıma değen taşları atlayıp geçmek yerine nasıl kaldırmam gerektiğini büyük sabır ve özveriyle gösterdiğin için, tam nolacak artık nasıl toparlayacağız dediğimiz noktalarda "biz" olabildiğimiz için minnettarım. 

Önceki yazıda bahsettiğim gibi hislerin karşılığında şekillendim. Mecbur kalmadan, içimden geldiği ve karşımdaki insanın da bu duyguların en güzeliyle yaşamasını sonuna kadar hakettiğinden.

1 hafta sonrasında, geriye kalan ömrümüzün ortaklaşa halini geçireceğimizden dolayı mutluyum. Yaşayacaklarımız, başımıza gelecekler ile ilgili gayet insani şekilde endişelerim elbet var. Ancak, tek bildiğim senden emin olduğum Mehmetciğim.

Gerisi inancımla pekiştirdiğimde yaratıcıya tevekkülüm ile yerine oturacak bundan da eminim.

Seninle çok eğleneceğimiz, bir orkestra şefi edasıyla aynı senkronizasyonda yaşayacağımız, duygularımızı hep diri tutacağımız, birbirimizde mutluluğu hep bir üst leveldan bulacağımız, ağzımızın tadıyla oluşturacağımız ve daim olacak yuvamız ve daha buraya aktaramadığım her şey için bu evlilik yeminim. 😺

Zıt duyguları bir arada yaşıyor gibiyim. Heyecanlı-durağan, mutlu-hüzünlü, duygusal bir serseriyim sanırım.😋

Klavyem yettiğince hislerimi yansıtmaya çalıştım. Noksanı veya sürçü  lisanı varsa affola.

Seni ve bizi çok seviyorum 💕 Mehmet Çalışkan (Tam bu esnada çalanı da not edeyim Jason Mraz - Lucky)

Yorumlar

Popüler Yayınlar