Değişimlerin, Dönüşümlerin Karnesi

Geçen yıl bu zamanlar, 1 sene gibi görünmeyen koca bir yıl öncesinde kararlar aldım ya da kararlar değiştirdim.

Bazılarında o kadar ısrarla ilerledim ki, buna ben bile hayret ettim açıkçası. Kimisinde ise, devam edemedim.

Detaylara tekrar girmeyeceğim ama bu süre içinde karnem beni mutlu ediyor. Geri dönüp baktığımda bana 2 sene gibi geçmiş ama bir o kadar da göz kırpma süresinde...Tam puan alamadığım, istikrarlı olamadığım kısımları elbette oldu. Ama kendimle iyiyim.

Yaşam "an"ların bir bütünü ve şu an, güzellikler yakalayabileceğim en kıymetli an. Kendi sınırlı zihnimizden uzaklaşmamız gerekiyor. Her şey bizimle ilgili değil. Bazen belki de sıkıca tutmak yerine, salıverdiğin anda kendi yerini buluyordur.

Planlarım, susmayan zihnim, sürekli yetişme halim...Beliren düşüncelerin arasında kaybolmak yerine onu anlamaya çalışıyorum. Kabul ettiğim anda o anki duygu durumu neyse yaşa ve bitir Özge. Yoksa, sonra yine sen uğraşacaksın. Yapıyorum son zamanlarda bunu sanki bir nebze de iyi hissediyorum.

Tüm bunların toplamında yeni de bir sürece girdim. Ne zamandır "kendine ait yer" ile ilgili hayalim vardı. Onun peşindeyim uzun bir zamandır. O yeri, yuvayı kurabilirsem asıl sınavımı vereceğim belki de.

Bilmiyorum, yaşayıp göreceğim. Tek bildiğim harekete geçmem gerektiğiydi ve yapıyorum.

O boşluk alanını oluşturduğumda yarattığı keyfi de duygu değişimlerini de göreceğiz. Belki boşluk alanlar daha az ya da kısa... 

Boşluğun tadına var Özge, genişleyip uzamasına tanık ol ki yeni olana farkındalığın artsın.



Yorumlar

Popüler Yayınlar