Eşsiz Bir Deneyim: Tek Başına Gider Miyiz Tatile?

Bundan bir kaç ay önce instagramda bir gezi influencerının tek başına tatil ile ilgili tecrübelerine ve paylaşımlarına denk gelince içimi heyecan kapladı. Tek başına... farklı bir an, tecrübe ve zevk.😵

Bu paylaşımları görene kadar aklıma dahi gelmemişti. Nasıl olurdu? Vakit geçer miydi? Sıkılır mıyım? Neler yaparım? Bilmiyordum. Ama denemeliydim. Sonucunda mutlaka bu sorulara cevabım olacaktı.

Yapacaktım planı ama bu kadar yakın zamanda planlamamıştım. Normalde, arkadaşımla yaz tatilimde Kaş için ayırdığım haftayı afetlerden dolayı değiştirmek zorunda kaldım. İptaller yapıldı. Haftamın boşa geçmesini de istemiyordum. Eşlikçim de mi yoktu? O zaman neden tekli tatili hemen yapmayayım? 💃

Daha önce gittiğim yere hemen rezervasyon ayarladım. 1 kişilik rezervasyon... Gidiş-dönüş de tamam. O zaman yolu açalım lütfen. :)

Odaya tek başına giriş anından, ilk kahvaltıya iniş anına, havuz başında geçirdiğim vakitte, sabah kahvaltı öncesi yaptığım yürüyüşlerde, akşam ayırdığım vakitlerde...Her noktasında farklı ve güzel anlardı.

Kimi zaman zamanlayıcı ile dost kalarak 😀, kimi zaman da birinden yardım alarak ölümsüzleştirdiğim anlarım, sadece bana ait zaman dilimleri. Çok sevdim. Acelesi olmadan, plana bağlı kalmadan, yetişmesi, gecikmesi demeden.


Bu yukarıda söylediklerim güzel ve özel yanlarıydı. Başta sorduğum soruların da cevaplarına hep olumlu yanıtlar verebilirim.

Fakaaaaat... Kimi zaman tek vakit geçirmeyi sevsem de, şunu anladım ki, bu devamlı ben olamam. Evet, bu tatili tekrarlarım, hatta herkes bunu ara sıra yapmalı. Ama bir yerde insanız, yanımızda bir eşe ve aklımızın uyabileceği bir nefese ihtiyacımız var.

İşte o bahsettiğim anlarda bunun ne kadar kıymetli ve tek olmanın da bana kolay gelmediğini anlamış oldum.

Ve tıpkı her yıl olduğu gibi yaz tatili göz açıp, kapayıncaya bitmişti. Şimdi yeni bir macera planlama vaktiydi. Bunu yaşamak da çok güzeldi her şeyi olduğu gibi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar