30 & Thirsty - Doyasıya Haykırış

Eveeeet, happy bday to me! happy bday to us! &cheers babes!

"3" ile başlayan o kısma geçiş yapmış bulunmaktayım ben de. İnanması güç fakat gerçek kuzum. ✌

(Yazının devamında en sevdiğim şarkıyı da dinler misiniz rica etsem👻)

Herkesin bu yaş ortalamasına geçiş aşamasında aforizmalar yapacağı, özel kılan cümleleri kendince mutlaka vardır. Bu da benden olsun istedim.

Çünkü ilk defa bu sene her şeyin yolunda olduğunu beni ben yapanı anladım. Kendime hediye olarak da bu yazıyı yazmayı  ve pembe bir elbise ile paten almayı uygun gördüm.😛

En son yazdığım yazıda geride bıraktıklarımı sıralamıştım. Şimdi ise, teşekkürler ve merhaba demek istediklerim var.

Hayatıma yön vermem konusunda bana itici güçte bulunan,

Yanlışlarımda karşımda, doğrularımda ise, yanımda,

Sesimin yüksek çıkması ve özgüvenimin tavan olması için beni onlar farkında olmasalar da :) bana bir şeyler öğreten,

Kendim olmam, sürekli merakımı desteklemem, altını dolu tutabilmem, öğrenebilmem ve bunları konuşabilmem konusunda kamçılayan,

Özge'yi Özge yapan değerlerin farkına varabilmem, herkes gibi olmamak ama öte yandan özünü kaybetmeden herkeseleşebilmek hakkında fikir veren,

Deneyimler edinmem, yenileri görebilmem, eskileri ise hazmedebilmem,

Gördüklerimle ve deneyimlediklerimle geriye dönüp pişmanlık yaşamamam,

Mutsuzları görerek "sen mutlu ol, mutluluğu kendin çıkar var et" diyebilmemi sağlayan,

Kendi doğrularımı savunurken, kimseyi yıkmadan, yok etmeden, kırmadan açıklayabilmemi sağlayan,

Bana aşkı, sevgiyi, değer vermeyi ve görmeyi, bitmeyen ya da yarım kalmayan, bitecekse de yaralamadan tamamlanması gerektiğini kavratan,

İş hayatımda bana asıl hedeflerimi görebilmem konusunda yaşattıkları, hırslarımı doğru yönetmem konusunda,

Duygularımı insanlara açıkça, içimden geldiği gibi söyleyebilmemi, "seni seviyorum"larımı, "evet"lerimi, "hayır"larımı,"seni özledim"lerimi, vb...tüm hislerimi ifade edebilmemi,

Sebepsizce gülmemi, özgürce kahkahalar atabilmemi, yanımdakilerin bakışlarına aldırış etmeden içimden geldiği gibi dans edebilmemi sağlayan,

Kendim olabilmemi, bana bilerek veya bilmeden destek sağlayan, o an kötü gibi görünse de aslında iyi detaylar olduğunu görmemi sağlayan, 

Her şeye ve herkese ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. Çünkü yaşadıklarımdan ve kararlarımdan pişman olmadan ve hatta gülümseyerek varolmamı sağladınız. SİZİ SEVİYORUM 😇

Yeni muhteşem deneyimlerime ortak olacak,

Kariyer ve sosyal hedeflerimde destek olacak,

Aşkı, sevgiyi ve desteği doğru yerde bulmamı sağlayacak,

Öz sevgimden asla şaşmamam gerektiğini gösterecek,

Partilemeye, özgürce eğlenmeye devam edebilmemi sağlayacak,

Rezil de olsam, vezir de olsam asla ama asla pes etmemem dik durabilmem için beni gazlayacak,

Her şeye ve herkese MERHABA. Selam canlarım, gelin bakalım.

 Ve...

30 yaşındayım, evli/çocuklu değilim ve bundan pişman da değilim. Tek başıma yaşayabiliyorum. Spor yapabiliyorum. Dışım yaşlansa da içim yaşlanana kadar -Ki buna müsaade etmeyeceğim ama müdahale de etmeyeceğim. 😙- eğleneceğim, yeri geldiğinde sabahlayacağım.

Bedenime, zihnime ve ruhuma çok iyi bakacağım. (Yogayı boşuna yapmıyorum. Bakın iyi ki de başlamışım şuna, hepsini birarada iyileştiriyormuş gerçekten.)

Kendimi kısıtlamayacağım, "bu yaştan sonra..." ile başlayan hiç bir cümleye müsaade etmeyeceğim. Beni kısıtlayan, mantıksız kaynaklar ile karşımda duracak olanları ezeceğim.

Hayatı çözmedim, kendimi çözmedim bunlar hep devam edecek. Kimseye nutuk çekmeyeceğim.

Hatta ve hatta daha eğlenceli, daha güzel, daha seksi, daha çekici, daha mantıklı, daha başarılı, daha çalışkan, daha gezen, daha çok gülen, daha kararlı bir Özge olacağım.

Çünkü ben buyum ve çok mutluyum, Hoşgeldin Thirty-licious!! 💞

Yorumlar

Yorum Gönder

Siz ne dersiniz? Ne düşünüyorsunuz? :)

Popüler Yayınlar