Sadece Birkaç Adım Sonra! - 32 gün 4 Hafta 768 saat

Bu yazıda neyden bahsedeceğimi tam bilemiyorum. Aslında biliyorum ama bunu tam gününe saklıyorum diyeyim. :)
Başlıkta da sayımı dikkate alırsak yeni bir rakama başlangıca doğru gidiyorum. Yeni yaşım...30larım...
Hooohh!! Tamam hazırım daha fazla uzatmayacağım. Geride bıraktıklarıma ya da hala benimle gelenlere bakıp neler çıkardıklarımı yazmak istedim. Ama sonra bunun saçma belki o çıkarımların tekrarlanabileceği aklıma geldi.
Kendi çapımızda, döngümüzde, sosyoekonomik durumumuzda farklı şeyler deneyimliyoruz. Benim bu hayatta payıma düşenler ise, bana göre zorlayıcı duygusal etkenler oldu. (30dan sonrası için artık ciddi rahatlama bekliyorum canım evren ;) )
Çok dramatik şeyler, zorluklar, yokluklar ile karşı karşıya kalmadım. Ama içimde kalan, özlemini duyduğum şeyler oldu. "Oldu" diyorum çünkü bunların da aslında benimle ilgili olduğunu, akışa güvenmem gerektiğini öğrendim ya hani. :)

"Şimdiki aklım ve deneyimlerimle 20li yaşlarımda olsaydım bla bla bla..." klişesine girdik geçen gün arkadaşımla. Evet, çok güzel ve başarılı geçirebilirdim o yaşlarımı dedim o an. Fakat, bunu söylemek yaşadıklarımıza ve kendimize haksızlık etmek olmaz mı? İyi ya da kötü, olduğu gibi görmedik mi onları? Kabul etmedik mi? Bu kararları biz aldık? Hayatımıza girecek insanları biz seçtik? Hatta daha ileri gidiyorum, onların bize davranış şekillerini de biz oluşturmadık mı?
Eee? Daha ne o zaman! Değişime cesaret ettiğim gün bunların her birini de kabullenmeyi, bunlarla barışık olmayı, korkularımı da engellerimi de sahiplenmeyi seçtim.
Yol iyi ihtimaller ile dolu. Her şey mümkün. Korkuyu ve şüpheyi bir kenara bırakınca geride bıraktıklarımız da iyi ya da kötü farketmeksizin "oh be, o da yaşanmış bitmiş belki saygısızca belki de ah ulan" şeklinde dedirtiyor.
Ders çıkarmak da değil asla, o attığım adımların üstüne adımlar atarak, kendimi onlar da görerek, sabırla ve tutkuyla özlemini duyduğum yönde yürürken aslında değişimin kendiliğinden olduğunu ve beni büyüttüğünü gördüm.

Şimdi bunları söylüyorum. 1 ay sonra da teşekkürlerimi sunacağım tüm bunlara. :) Mesela aşağıdaki yazı çok iyi değil mi? Hahahahah!



Yorumlar

Popüler Yayınlar