Yeni Sakin Anlar Durağı - BalatKapı

Saklı ve Huzurlu,

Uzunca bir aradan sonra,burada etkin olmadığım sürede yeni başlangıçlar yapmışken bloga da taze bir keşif ile dönüş yapmak istedim.
"Balatkapı" da benim gibi kahve ve mekan severler için taze,daha yeni açılmış kafelerden biri.

Açıkcası burayı planlayarak gitmemiştim Balat'a,yine çevresinde yenilerden olan bir başka kafe içindi niyetim. Fakat kahvemi içmek burada kısmet oldu.😄

Peki etrafında yeni açılmış o kadar yer varken neden burası çatkapı ilk tercih oldu? Tabii ki köşede,sakin,ferah ve en önemlisi boğmayan hava alan bir mekan olarak gözümüze batmış olmasıydı. Bir de minimalist dekorasyonu ile rüzgarına kapılıp kendimi kaldırımdaki masalarından birinde otururken buldum.
Çalışanların karşılama ve sonrasındaki tavırları harikaydı. Güler yüz,ilgi ve menü kriterlerinin hepsi birden iyi olunca memnun ayrılmamak elde olmuyor.

Menüde her damak zevkinde uygun yiyecek-içecek bulmak mümkün.
Uzun bir süredir sağlıklı yaşama geçmiş biri olarak beni kendine aşık etti. Her öğünde sağlıklı bir şeyler bulmak mümkün.💖
Gelen siparişler özenli bir sunumla karşınıza geliyor.
Hatta fotoğrafta da göreceğiniz üzere aşırı süslü olarak da tanımlayabiliriz.
Özellikle Türk Kahvesi fincanına bayıldığımı belirtmem gerek sanırım. Bu nedenle siz de, uzuuun uzuun keyfini çıkararak için kahvenizi.
Fiyatları son dönemde açılmış kafelerde olduğu gibi uçuk,abartı bir durum yok. Hatta müdavim olacağınız yerlerden biri diyebilirim. Rahatça,kimsenin sizi rahatsız etmeyeceği Balat'ın kendine has atmosferinin tam da ortasında olan bir mekan.
Yani,bence bu haftasonu için bir planınız yoksa neden burayı ziyaret etmeyesiniz? :) Hem ulaşım da çok kolay.
Bu hafta kendinize lezzetli bir şeyler ısmarlamak mükemmel bir fikir olur bence.
Mutlu haftasonları. Yeni yazıda görüşmek üzere.
İletişim ve ulaşım :

Yorumlar

Popüler Yayınlar